aralık ayının başında uyumaya çalışırken telefonun çalması ve 5 dakikalık konuşmanın ardından aklıma gelmişti, "yıl sonu konulu bir yazı" evernote'a da kaydetmiştim. sözde sadece 3 dersimin olduğu pazartesi gününün öğleden sonraki boş dersleriminden birinde yeni aldığım dolma kalemim ile bir "kâğıda" yazacaktım. yazmaya başlamıştım da... gece aklıma onlarca şey gelmişken o an bir cümle haricinde hiçbir şey yazamamıştım. odaya başka öğretmen gelince tümden bırakmıştım yazmayı. nasipi bugüne yani okuldaki hemen hemen herkesin eğlenmeye gittiği yağmurlu bir günün yağmurlu gecesinde birkaç öğrencinin proje notlarını düzeltme bahanesiyle açtığım bilgisayarı gerisin geri kapatmaya içimin elvermediği dakikalaraymış. çünkü bu sabah uyandığımda moody blues'un çok uzun zamandır dinlemediğim candle of life şarkılarının 1970'te yapılan konser kaydını 8 yıl aradan sonra facebook anılar hatırlattı. moody blues'un bazı şarkıları öyle güzel ki bundan olsa gerek okula giderken, ders aralarında ve eve dönerken 3 şarkılarını döne döne dinledim. yine bundan olsa gerek gün güzel geçti. bir şey haricinde ki o da bu yazıyı yazmama neden olan şey... öyle sıkılmış ve bunalmış haldeyim ki yeni yeni samimi olduğum 1-2 kişi olmasa kuvvetle muhtemel ki girdiğim her ortamda matematik hocasının kavga ettikten sonra üzerine sigara için öğrencilerin arasına girip, "hepinizi sikerim, çıkarın lan sigaraları" dediği gibi "hepinizi sikerim, çıkarın lan maskenizi" diye bağırmaya başlarım... her neyse, gün güzel gece ondan güzel, çünkü yarın hafta sonu ve ben bugün en az 3 bölüm 12 Monkeys izleyebiliceğim.
*8 yıl önce bulup yüklediğim videoyu youtube'a yükleyip buraya da alıyorum. dinlersiniz.