*20 Haziran 2018
# Bugün bir Rimbaud şiiri önce Fransızca sonra Türkçe okundu bana. Ardından saatlerce Rimbaud, Fransızca, Arapça ve Türkçe çeviri üzerine konuşmaya başladı. Öyle sıkılıp bunalmışım ki asıl olayı şimdi yatmaya hazırlanırken yeni yeni anlamaya başlıyorum. 2. kez şiir okunuyor bana. Bunun, beni devri daim bir mutluluğa dahil etmesi gerekirken okunma süresince devam eden o coşkunun sönmeye yüz tutmuş ateşini harlamaya çalışırken yakalıyorum kendimi. Bunu da kendime haksızlık olarak görüyorum. Şu da bir gerçek ki bugün çok şey değişti hayatımda ama yine gariptir ki hâlâ olduğum yerdeyim. Fear TWD'nin 2. sezonun son bölümünde yere çöküp "Yoruldum... Çok yoruldum." sahnesini hatırlıyorum. İyi ki arkadaşlar var. Evet.

# Inegöl dediğin bir küçük şehir. Yüreği kocaman 2 dostun yaşadığı, ağaç dolu bir şehir.

# Birhan Keskin'e uzaktan uzağa özenerek "bu 2 notu buraya bıraktım."