köprüden önceki son çıkış demiştim bundan epey zaman önce. epey zaman önce dememin nedeni zaman kavramını kesinkes yitirmiş olmamla ilgili. günleri değil de hangi olayı hangi yılda ya da hangi ayda yaşadığımı kestiremiyorum. halen bazen bir yazı yazarken ya da şirket notlarını düzenlerken o kağıdın üzerine 20016 ya da 2015, 2011 vesair yılları yazdığım anlar oluyor. o anda farkedip düzeltiyorum ama yaşadığım çoğu şeyin yıllarını karıştırmak beni çok zorlayan bir şey hâline geldi artık. istanbul'a ilk ne zaman gittiğim, ankara'da ve kütahya'da hangi yıl kaldığım ve "58!" denildiğinde ve daha onlarca şeyi yaşarken hangi yılda olduğumuzu hatirlayamamaktan söz ediyorum kendime. belki de bu yüzden su an yine yarın ayrılacağım şehrin işlek caddesindeki bir banka sinema çıkışı oturmuş yine bir 160'lık yazmaya niyetlenmişken uzamak için beni her yanımdan çekiştiren bir yazıyla cebelleşiyorum. üstelik telefonda ve türkiye'de kullanıma açılmamış bir uygulama ile.

benim tabii ki uzatmaya niyetim yok sadece köprüden önceki son çıkışın tarihini karıştırmamak niyetiyle başlanmış bir "160'lık" bu. 24 nisan 2018 akşamı diyarbakır'da kahkahalar arasında.

yarın yine yolculuk var. bu şehre yani batman'a bir daha ne zaman ve nasıl döneceğimi düşünüyorum şimdiden. içten içe.