28 Eylül'de "Bundan sonra dinlediklerim arasinda paylasmaya deger gordugum her seyi bu tweetin altinda paylasacagim ki lazim oldugunda ben de bulabileyim. Atandigim ilk yerde, bir dag koyunde yemek yaparken kesfettigim sarkiyla baslayayim." diyerek bir liste yapmaya başladım twitter'da. O listeyi buraya da almak istiyorum. Hem burası biraz daha "bana ait. Liste Spotify linklerinden oluştuğu için şimdilik linkleri koyamıyorum. Zaman içinde şarkıları buluta yükleyip ayrı ayrı dinlenecek hale getireceğim ama. Hemen şimdi yapmak istiyorum ama bir türlü bitmeyen işler. İşler işte. Bu arada hep söylediğimi bir daha söyleyeyim, "sabah erken uyanmak zorunda bırakılmak insanlık suçudur."

*Şarkılar listenin altındaki playerden dinlenebilir. — 2 Ocak 2021

  1. Champagne Supernova by Royal Philharmonic Orchestra
  2. Why Does It Always Rain On Me (arr. M. Freeman) by Royal Philharmonic Orchestra
  3. China in Your Hand (arr. M. Townend) by Royal Philharmonic Orchestra
  4. Here With Me (arr. M. Freeman) by Royal Philharmonic Orchestra
  5. Millennium (arr. M. Freeman) by Royal Philharmonic Orchestra
  6. Now We Are Free - From "Gladiator" Soundtrack by Lisa Gerrard
  7. A Drinking Song by Helldorado
  8. Aşk Mümkün Müdür Hala? by Levent Yüksel
  9. Yolum Seninle by Moğollar
  10. Gidelim Buralardan by Nazan Öncel
  11. The Wonder of You by Elvis Presley
  12. Drunken Sailor by Sean Dagher (Şimdi bile bu çalıyor. Uzun süre sonra ilk kez şöyle bağırarak söylemek istediğim tek şarkı oldu bu şarkı.)
  13. Cok seviyorum bu sarkiyi. Ilk goz agrima, su an 4 yasindaki yegenime daha bebekken soylerdim de her seferinde gülerek tepki verirdi. Ama hatirlamyor ve kiz yegenler ne yazik ki dayiya cekmiyor. Alsin teyzesini basina calsin :) Gelo Ew Ki Bu? by Aram Tigran
  14. Emmylou Harris'in cok guzel bir sesi yoku sizce de? Red Dirt Girl - Live by Mark Knopfler
  15. Bu sarki icin uygun kelime bulamiyorum... Time To Say Goodbye by Francesco Sartori
  16. Going Home: Theme Of The Local Hero by Mark Knopfler
  17. Nedense su ikisi cok yakin geldi. Insan askerlik arkadasini ozler mi? Hic neden yokken nobet yerine gelip seni korkutuyorsa, uyumasi gerekirken seninle 4 saat nobet tutup Didem Madak okuyorsa degil arkadasligi bizzat askerligi ozlersin Sierra by Boz Scaggs
  18. Adsız by Cem Karaca
  19. Namus Belası by Cem Karaca
  20. Here's to you (feat. Joan Baez) by Ennio Morricone (Son zamanların en iyi keşfi.)
  21. You Do Something To Me by Paul Weller
  22. Atlantis by Donovan
  23. Apple+ dizisi SEE'de bu sarkinin arka planda caldigi bir sekans var. Izlediklerim arasinda en iyilerdendi. Tabii bu sarki olmasaydi bombos bir sahne. Perfect Day by Lou Reed
  24. The Times They Are A-Changin' by Bob Dylan
  25. Your Song by Elton John
  26. Hic duymamistim. Ne guzel soyluyor... Davut Sulari, Kirpiğim Kaşına Değdiği Zaman
  27. Let Me Kiss You by Morrissey
  28. Ma che freddo fa by Nada
  29. Sezen Aksu'nun sesine tahammul edebilecegim kadar guzel bir sarki. Küçük Bir Aşk Masalı by Özdemir Erdoğan
  30. Eski Turkce sarkilar ne kadar naif. Yazik ki gecmisten bugune cok sey kaybettik bu, sarkilarimiza da sirayet etti. Simdi dinlenebilecek oyle az sarki var ki. Son Arzum by Nilüfer
  31. Elisa's Theme by Alexandre Desplat
  32. We No Who U R by Nick Cave & The Bad Seeds
  33. Guaranteed by Eddie Vedder
  34. (I Never Promised You A) Rose Garden by Martina McBride
  35. Harvest by Opeth
  36. Diggy Diggy Hole by The Yogscast
  37. One More Cup of Coffee by Bob Dylan
  38. Son 3-4 aydir yaptigim butun IR okumalarimi yeni defterime temize cekiyorum. Su sarki ile kendime geldim. Son zamanlarin en iyi kesfi benim icin. Forever Autumn by Jeff Wayne
  39. Truth by Alex Ebert
  40. Kevokê by Dilşad
  41. Year of the Cat - 2001 Remaster by Al Stewart
  42. Adagio by Secret Garden
  43. You Never Can Tell by Chuck Berry
  44. Blowin' in the Wind by Bob Dylan
  45. Girl, You'll Be A Woman Soon by Neil Diamond
  46. Turk hafif muzigi tadinda bir sarki. Ne guzel bir sarki. Cok sevdim... Over And Over - roule s'enroule by Nana Mouskouri
  47. Üsküp Sevda Şarkısı by Incesaz
  48. Firar by Incesaz
  49. Laika by The Talking Bugs
  50. Derya by Incesaz
  51. Por una Cabeza by Horacio Rivera
  52. Scent of a Woman: Tango (Por Una Cabeza) by Carlos Gardel
  53. Forever Autumn by Jeff Wayne