3 yönü olan 3'ü de birbirinden başarılı nadir nesnelerden. şöyle ki; http://www.imdb.com/... bağlantısındaki film. çok genç bir yaşta paranın, kariyerin ve insan hayatını anlamsızlaştıran öteki her şeyin anlamsızlığını idrak edip modern zamanlarda modern olmayan (büyük alaska macerası'nda yanına hayati önem taşıyan almadığı gereçlere diyorum) bir yöntemle özgürlüğe -kızkardeşini dahi geride bırakarak- bodoslama dalıp hayatın yaşamla doldurulması gerektiğini gösteren enfes film.


http://www.amazon.com/... bağlantısındaki albüm. bu albümle dolayısıyla eddie vedder ile çok yakın zamanda tanıştım. izlediğim ve sevdiğim her filmin soundtrack albümünü indirip dinlemek gibi bir alışkanlığım olduğundan bu albümü de indirip dinledim. lakin bir filmin müzikleri olamayacak kadar bağımsız bir albüm. şöyle söyleyeyim şu an bu kısa yazıyı yazarken arka planda çalan amelie filminin müziklerini (şu an çalan comptine d'un autre été) dinlerken sadece la dispute filmden bağımsız duruyor. her ne kadar o albümü defalarca dinlemiş ve telefonumun sen çok çalınanlar listesinde olsa da o müziklerden biri çalarken filmde çaldığı sahne geliyor aklıma ve o sahneyi çıkardım mı müzik bir anda boşluğa düşüyor. pat! into the wild albümü ise çok çok farklı uzun yıllar yabancı müzik dinlememe konusunda direnen ve beğenme konusunda ciddi sorunları olan şahsım sevmişse -burada övünme yok yalnız vardır bunda bir iş. 3. ve son olarak uluslar arası yankı uyandırabiecek kadar kaliteli bir kitap.
şahsi kanaatim herkes bu filmi izlemeli o müzikleri (okumayan varlıklar olduğumuz için kitap demiyorum) dinlemeli. kendileri için notlar tutup akıllarına geldikçe ya da kendilerini kötü hissettikçe hatırlamalılar.