Sabah 5'te uyudum, 8'de uyandim. 20 kurus zamlandigini ogrendigim Ulker İkram'i 8'da yedim. İki bardak cayla. 12 parcalik reklam folyosunu 6 cama 5 saatte uyguladiktan ve saat de ilerlemis oldugundan is verenim beni eve birakip ajansa donecegini soyledi. Muhtemelen hicbir yerde yayinlanmayacak oykulerimi ve notlarimi -ki, "(...) bir cicek uzatsam (...)" notuyla hediye edilen not defterine yazildi hepsi- yazdigim parkta durmasini bundan sonra gidebilecegimi soyledim. İndim. Sadece Tamek Seftali aldigim bakkala girip bu kez sigara aldim. Bank'a oturdum. Kulakligi taktim. "... hakkinda her sey" klasorunden 140 darbeden mutesekkil eskimis -buruk, aldatilmislik hissi, inancini yitirme, P.J. Harvey'in Who Will Love me Now sarkisindaki hissiyati ile (hissiyat derken Çeto?) okudum. Bankta kaydim. Kaydim. Basim geriye dustu. http://m.youtube.com/watch?v=FJUcU3S1e1E&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DFJUcU3S1e1E soylerken uyandim. Tam olarak 11 dakika. Demek ki o sirada No Education ve Black Masquerade calmis. Kac yasinda oldugundau kestiremedigim kizin baktigini hissettim. Bir sigara daha yaktim ayak ayak ustune attim, gozluklerimi cikardim, gozlerimi ovdum, saclarimi karistirdim, sigaradan ard arda 4-5 firt aldim. Bira olsa da icsem. Aksirana tiksirana kadar. Ya da birine uzun uzun yan baktiktan sonra yere tukurup kavga cikarmak esek suya birkac kez gitse sudan birkac kez donse. Sabah 8'da yedigim iki bardak cayla goturdugum 20 kurus zamli Ulker İkram'dan sonra yedigim ilk sey -dayak- o zaman bitse. Uyusam. Bugun kiz kardesimin dogun gunu. 3.5 liram var. Dun gece uykusu bolunup de salonda -kendisiyle yasit- tavsaniyla dolasarak gordukten sonra operek uykuya tekrar yolladigimda aklima gelmisti. Hediye alamadim.Bir sey diyemedim. Ben Murat. Gazeteci olmak isteyip zorla tarih okutulan, tarihi ite kaka bitirip reklam ajansinda çük kadar parayla kendisine yetmeye calisan biriyim. Ve bugun kizkardesimin dogum gunu.