Finli Apocalyptica grubunun 2010 çıkışlı 7th Symphony albümünde yer alan Lacey Mosley ile bir nevi düet olan Broken Pieces şarkısından sonra en dinlenilesi şarkıdır. 3 sırada ise End of Me gelir ki vurucu cümlesi "this love this love end of me şahsımın 4. sıradaki şarkısı ise Bring Them to Light'tır ki yürürken kulaklık takan biriyseniz aniden şarkıya bir nevi refleksle yüksek sesle eşlik etme ihtimali yüksek olduğundan milletin sizden kaçmasına neden olacağı için yürürken dinlenmemesi gerekenler listesinde tüm güzelliğine rağmen ilk sıradadır.
grubun en güzel albümü ise 2003 çıkışlı 1 saat 19 dakikalık müzik ziyafeti dediğim Reflections. 1993 çıkışlı İnquisition Symphony albümlerini de dikkatle dinlemek lazım. Sakinleştirir bu albüm...

Not Strong Enough'u Türkçe'ye şöyle çevirmiş birileri:
uzak kalacak kadar güçlü değilim
senden kaçamıyorum
sadece sana geri koşuyorum
bir güve gibi alevine çekiliyorum
adımı söyle
ama aynı değil.
gözlerime bakıyorsun
gururumdan soyundum
ve ruhum teslim oluyor
ve sen kalbimi diz çöktürüyorsun.
ve uzakta olman beni öldürüyor
ve gitmek istiyorum ve kalmak istiyorum
kafam karışık, seçim yapması çok zor
zevk ve acının arasında.
ve yanlış olduğunu biliyorum ve doğru olduğunu biliyorum
kavgayı kazanmayı da denesem
kalbim aklımı geçersiz kılıyor
ve uzak kalacak kadar güçlü değilim.
ve uzak kalacak kadar güçlü değilim
ne yapabilirim?
sensiz ölürdüm
senin huzurunda kalbim utanç nedir bilmiyor
beni suçlama
çünkü sen kalbimi diz çöktürüyorsun.
ve uzakta olman beni öldürüyor
ve gitmek istiyorum ve kalmak istiyorum
kafam karışık, seçim yapması çok zor
zevk ve acının arasında.
ve yanlış olduğunu biliyorum ve doğru olduğunu biliyorum
kavgayı kazanmayı da denesem
kalbim aklımı geçersiz kılıyor
ve uzak kalacak kadar güçlü değilim.
yapabileceğim hiçbirşey yok
kalbim sana zincirlenmiş
ve serbest kalamıyorum
bu aşkın bana ne yaptığına bak.
ve uzakta olman beni öldürüyor
ve gitmek istiyorum ve kalmak istiyorum
kafam karışık, seçim yapması çok zor
zevk ve acının arasında.
ve yanlış olduğunu biliyorum ve doğru olduğunu biliyorum
kavgayı kazanmayı da denesem
kalbim aklımı geçersiz kılıyor
ve uzak kalacak kadar güçlü değilim.
yeterince güçlü değilim, güçlü değilim
yeterince güçlü değilim, güçlü değilim
uzak kalacak kadar.
yeterince güçlü değilim, güçlü değilim
yeterince güçlü değilim, güçlü değilim
uzak kalacak kadar.
Klip'te güzel olmuş onu da izlemek lazım: http://www.youtube.com/watch?v=e5O90uzvUA4